Kup rusztowane jezdne i drabiny rozstawne jezdne z podestem roboczym z dofinansowaniem ZUS. Rusza kolejna edycja konkursu!
In-der-City-Bus GmbH
Nowoczesne autobusy elektryczne naszpikowane są nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi i wyposażone w modułowe akumulatory. Te ulokowane są zwykle na dachu pojazdu, zatem do ich prac konserwacyjnych oraz naprawczych niezbędna jest konstrukcja, zapewniająca bezpieczny i komfortowy dostęp. Włączając do swojej floty zeroemisyjne pojazdy, należy więc automatycznie zadbać o wyposażenia stanowiska pracy w odpowiednią platformę roboczą.
Jeszcze do niedawna jedyne prace w obszarze dachu, jakich dokonywano przy serwisowaniu autobusów, ograniczały się do okresowej konserwacji systemu klimatyzacji. Ponieważ nie odbywały się one w trybie ciągłym i nie trwały zbyt długo, zazwyczaj wykorzystywano w tym celu pomosty jezdne lub rusztowania systemowe. Sytuacja, za sprawą coraz większej popularności i dostępności nowoczesnym autobusów elektrycznych, się jednak zmienia, i wymienione konstrukcje przestają być efektywne. Zasilanie e-busów oparte jest na systemie modułowych akumulatorów, które w większości przypadków ulokowane zostały na dachu pojazdu. Nie trudno się domyśleć, że wymaga to od zespołu serwisantów nie tylko fachowej wiedzy, ale i właściwie przygotowanego, ergonomicznego stanowiska pracy.
Wychodząc naprzeciw tym wymaganiom, nasi eksperci zaprojektowali platformę roboczą z regulacją wysokości oraz możliwością dopasowania do kształtu pojazdu, która doskonale sprawdzi się podczas różnorodnych zadań w obszarze dachu tych wielogabarytowych pojazdów. Dzięki niej, znacząco zwiększy się bezpieczeństwo samej pracy, ale i drogi, jaką muszą pokonać serwisanci, by uzyskać dostęp do wysoko położonego stanowiska.
Na uwagę zasługuje budowa konstrukcji, która z jednej strony pozwala idealnie dopasować platformę do kształtu obsługiwanego autobusu (redukując szczelinę do zera), z drugiej natomiast chroni poszycie pojazdu. W ten sposób użytkownicy otrzymują optymalny dostęp do wszystkich ważnych modułów, zachowując maksimum bezpieczeństwa. Przez krótszy czas wykonania przeglądu, przestój zostaje skrócony do minimum, optymalizując koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Dzięki przeprowadzonej przez zespół projektowy KRAUSE dokładnej analizie potrzeb w miejscu wykorzystania, zaprojektowali oni rozwiązanie idealnie dopasowane zarówno do warunków otoczenia, jak i wymagań klienta. Dzięki temu flota zeroemisyjnych autobusów elektrycznych jeżdżących po Frankfurcie może niemal nieprzerwanie służyć pasażerom, dbając o ich komfort i bezpieczeństwo podróży.
Pan Paul Hofmann, In-der-City-Bus GmbH o współpracy z KRAUSE:
Od planowania, poprzez wdrożenie, aż po dostarczenie gotowego produkt. Na każdym etapie realizacji projektu współpraca z firmą KRAUSE układała się idealnie.
Brak aktualnych wydarzeń.
Wkrótce poinformujemy Państwa o nadchodzących terminach.